Naše produkty

DMS (Document Management System)

Náš dokument management systém (DMS) se jmenuje Syndoc

Syndoc je unikátní nástroj pro práci s dokumenty, který vám umožní ve vašich firemních aplikacích a zavedených procesech efektivně a online pracovat s veškerými svými firemními dokumenty a jejich historií. Díky tomu, že si při uložení dokumentu definujete sami jeho atributy, jste schopni dokument vždy vyhledat, zobrazit a aktualizovat i když zapomenete jeho jméno, datum vytvoření i místo uložení.

1

dokument systém na vše

S čím vám Syndoc pomůže?

Umožní tvorbu vlastních struktur dokumentů z definovaných metadat, které se automaticky tvoří a doplňují

Při tvorbě dokumentů umožní výběr z nabízených typů dokumentů s již předdefinovanými metadaty, s možností dodefinovat typy nové.

Na podkladě získaných nebo vyplněných metadat je dokument zařazen do jedné nebo více struktur, fyzicky je uložen pouze jednou

Další ukládané dokumenty automaticky zařadí dle zvolených typů nebo definovaných metadat a dotvářet tak existující struktury.

Součástí našeho řešení je

Analýza všech zdrojů vašich dokumentů

Návrh architektury uložení dokumentů

Zavedení DMS ve vaší organizaci

Školení funkčnosti a efektivního využívání DMS

Konzultace dle vaší potřeby

Co vám Syndoc přinese?

Naši spokojení zákazníci

SLOVENSKÁ KANCELÁŘ POJISTITELŮ

SG GEOTECHNIKA

SLOVENSKÁ KANCELÁŘ POJISTITELŮ

Pro Slovenskou Kancelář Pojistitelů (SKP) jsme vytvořili Informační Systém Likvidace a Postihu (SLP). Informační systém podporuje denní aktivity SKP v procesu likvidace škod způsobených provozováním nepojištěných vozidel a v procesu postihu zodpovědných osob. Součástí aplikací informačního systému je DMS – Syndoc.  Funkčnost Syndocu je integrována s procesem likvidace a postihu tak, aby uživatel nemusel při práci s dokumenty odcházet z hlavní aplikace a všechny úkony prováděl v ní. Funkčnosti doplňujeme a upravujeme průběžně dle business požadavků SKP.

SG GEOTECHNIKA

Pro společnost SG Geotechnika a.s. jsme vytvořili Informační systém pro práci v terénu (Geoarchiv).  Je to kompletní archiv firemních dokumentů na mapovém podkladu, včetně nástrojů pro práci s nimi. Je určen vedoucím pracovníkům a pracovníkům v terénu. Aplikace Geoarchiv v provozním režimu 7×24 využívá DMS Syndoc. Funkčnosti doplňujeme a upravujeme průběžně dle business požadavků SG Geotechnika.

Zaujalo vás to? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám, všechny vaše dotazy rádi zodpovíme.