KLIENTI

Naše produkty hovoří za nás

Seznamte se s našimi hlavními klienty. K našim klientům patří i ti, kteří používají služby nebo získávají data z našich řešení od našich hlavních klientů, např. v případě České kanceláře pojistitelů a Slovenské kanceláře pojistitelů jsou to jednotlivé pojišťovny v České a Slovenské republice.“

ČESKÁ KANCELÁŘ POJISTITELŮ (ČKP)

Česká kancelář pojistitelů (ČKP) je profesní organizací pojistitelů, kteří jsou na území ČR oprávněni provozovat pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla. Pro ČKP jsme vytvořili informační systémy, které jsou od roku 2000 dále rozvíjeny a servisovány. Systémy poskytují služby nad základními registry – pojistných smluv, likvidovaných škod, dopravních nehod, pojistného a škodního průběhu a nad systémy likvidace, vymáhání a prodej pohledávek. Bylo již realizováno více jak 50 dílčích rozvojových etap. Každá obsahovala kompletní analýzu, návrh variant řešení, implementaci vybrané varianty, testy a uvedení do provozu. Tyto systémy tvoří informační podporu základním činnostem jak vlastní ČKP, tak jejich členů (pojistitelů). Jedná se o událostně řízené systémy s provozním režimem 7×24. Ročně tyto systémy aktualizují více jak 100 milionů záznamů. Více o Provozním Informačním Systému (PIS).

SLOVENSKÁ KANCELÁŘ POJISTITELŮ (SKP)

Slovenská kancelář pojistitelů (SKP) je profesní organizací pojistitelů, kteří jsou na území SR oprávněni provozovat pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla. Pro SKP jsme vytvořili informační systémy, které jsou od roku 2002 dále rozvíjeny a servisovány. Systémy poskytují služby nad základními registry – pojistných smluv, likvidovaných škod, dopravních nehod, pojistného a škodního průběhu a nad systémy likvidace, vymáhání a prodeje pohledávek. Syntea je v roli systémového integrátora, to znamená, že jsme odpovědni za kompletní funkčnost celého IT systému. Systémy SKP tvoří podporu základním činnostem jak SKP, tak jejich členů (tj. pojistitelů). Část systémů tvoří podporu motoristické veřejnosti SR. Jedná se o událostně řízené systémy s provozním režimem 7×24. Ročně tyto systémy aktualizují více jak 60 milionů záznamů.

MVSR, SLUŽBA DOPRAVNEJ POLÍCIE PZ

Pro dopravní policii policejního sboru Slovenské republiky jsme vytvořili informační systém dopravních nehod. Cílem systému je poskytnout slovenské dopravní policii efektivní nástroj podporující plnění jejich úkolů na úseku objasňování dopravních nehod. Systém podporuje zejména konkrétní úkony dopravní policie při práci na místě dopravní nehody v místě dopravní nehody. Umožňuje lokalizaci dopravní nehody pomocí GPS, pořízení fotodokumentace, zápis skutkové podstaty v místě nehody. Následně poskytuje podporu pro vytvoření kompletního záznamu o dopravní nehodě dle platných právních předpisů. Záznamy jsou dle platné legislativy poskytován dalším partnerům jako jsou orgány trestního řízení, slovenská kancelář pojistitelů, pojišťovny včetně zdravotní, registr provozovaných vozidel. Systém generuje také řadu statistik pro různé účely. Vybrané statistiky jsou poskytovány veřejnosti.

SUPRAPHON

S hudebním vydavatelstvím Supraphon spolupracujeme na vývoji databáze uměleckých děl a s ní spojeným systémem plateb za využití autorských práv. Spolupráce trvá již od roku 2004, kdy začali pracovníci společnosti Syntea pracovat na základě požadavků vydavatelství na tvorbě informačního systému „TON-2000“.  Informační systém zahrnoval subsystémy Katalog, Kontrahent, Objednávka, Licence. V praxi to představuje systém pro dokumentaci hudebních děl, autorů a interpretů; systém pro archivaci zdigitalizovaných nahrávek a podporu jejich následného prodeje fyzického i digitálního. A v neposlední řadě systém pro výpočet uměleckých honorářů. Postupem doby se spolupráce dále rozšiřovala. V letech 2020 až 2022 „TON-2000“ prošel totálním refaktoringem a byly do něj doplněny i nové funkčnosti. Tak vznikl nový informační systém „TON-3000“. Tento systém je naší společností nadále rozvíjen a servisován.

SEZNAM A.S. - SBAZAR.CZ

Pro společnost Seznam.cz jsme vyvinuli aplikaci Sbazar.cz jako součást řešení portálu Seznam.cz. Aplikace plní funkci internetového bazaru, určeného pro soukromou inzerci. V letech 2005 – 2012 jsme pro zajištění zvýšení návštěvnosti zpracovávali srovnávací analýzy, prediktivní opatření a následně aplikaci Sbazar.cz spravovali, udržovali a rozvíjeli. Aplikace byla provozována v režimu 7×24.

SG GEOTECHNIKA A.S.

Společnost SG Geotechnika a.s. se zaměřuje na průzkumy, poradenství, supervize a zkušebnictví v oblasti inženýrských staveb zahrnujících podzemní, dopravní a vodohospodářské stavby. Od svého vzniku, tedy od roku 1926, je dnes na už na počtu 380 projektů zpracovávaných ročně. Pro každý z těchto projektů vzniklo a vzniká mnoho různých typů dokumentů. V těchto dokumentech je veškeré knowhow společnosti. Společnost se proto rozhodla nechat si vytvořit informační systém na zakázku. Tak vznikl produkt Geoarchiv. Je to kompletní archiv firemních dokumentů na mapovém podkladu, včetně historických, včetně nástrojů pro práci s nimi. Umožňuje přiřazení dokumentů k projektům, zakázkám, činnostem. Přístup je dle uživatelských práv. Využívat dokumenty mohou jak pracovníci v terénu, tak vedení firmy pro přijímání okamžitých manažerských rozhodnutí. Díky vizualizaci a dostupnosti dat a dokumentů přímo v mapě, je možné využít veškeré dostupné informace o projektech, neduplikovat tak již provedené aktivity a plánovat efektivně další kroky. Jádro systému je postaveno na našem dokument management systému synDOC. Může sloužit firmám nejen v oboru geotechnika, ale i v dalších odvětvích jako je např: geodézie, ekologie, životní prostředí, stavebnictví, hydrologie, sanace a podobné činnosti.

KOOPERATIVA

Pro společnosti skupiny VIG ČR provozujeme a rozvíjíme už od roku 2008 aplikační programové vybavení informačního systému „Komunikační systém pro databázi škod“ (dále jen IS KSDBS), které jsme vytvořili v rámci dodávky v letech 2007 a 2008. Nově od roku 2020 provádíme pro společnosti Kooperativa a ČPP i konzultační práce. Tyto práce se formalizovaly během roku 2021. Obsahem naší spolupráce jsou práce na návrhu a tvorbě nového CORE systému NEURON, který nahradí současné systémy GOLEM a ISIC (systém neživotního a životního pojištění). https://www.koop.cz/clanky/new-core-development

Spolupráce je zaměřena jak na analýzu současného stavu, tak především na tvorbu datového modelu a architektury nového systému, a to pro domény správy smluv, doménu byznys partnera, doménu pojistný produkt a doménu datový sklad. Základním obsahem prací bylo nejprve vypracování konceptuálních modelů těchto domén, u datového skladu navíc vypracování rozdílové analýzy Golemu a Neuronu. Nejkomplexnější práce jsou na doméně správy smluv, u které bylo třeba řešit i funkcionality jako jsou např. soupojištění, zajištění a další požadavky KOOP a ČPP. Součástí spolupráce byly i práce v oblasti popisu formou datového slovníku pro nový CORE systém.

Zaujalo vás to? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám, všechny vaše dotazy rádi zodpovíme.